flowerhill's FotoPage

By: flowerhill flowerhill

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Friday, 14-Sep-2007 07:16 Email | Share | | Bookmark
lagi citer manik

baju e'ah
baju e'ah 1
ni haaa,,satu lagi jahit manik...biasa la...baju anak kakak kat opis ..hehehe ..(aku punya lum siap lagi)...jahit masa org lelaki gi solat jumaat tadi ...memang lawa ....



Wednesday, 12-Sep-2007 03:22 Email | Share | | Bookmark
rombongan Cik Kiah ke SIAM

atas perahu
permandangan sebelah siam
sungai jenub
View all 12 photos...
1 Sept 2007

kul 7.15pg ....menyeberangi sungai jenub ke Siam ...hehehe..naik perahu ...lebih kurang 10 org dalam rombongan kami ...pepagi dah ke oversea...isskk silap over river ..heheh


macam2 kami beli kat sana ..tudung yg dah berjahit ...tudung yg tak berjahit .,....handbag...kuali .kasut,sandal...jeans....macam2 lagi lah ...

koleksi tudung yg org tempah ..


berangkat pulang lebih kurang kul 11.30 tghari waktu malaysia (kul 10.30 waktu siam)beza sejam jer...bersama barang2 yg dibeli




Wednesday, 12-Sep-2007 02:29 Email | Share | | Bookmark
lagi manik ranting

 
 
ni pun sama gak ...jahit manik beramai2...ni contoh jahit manik ranting baju kak tie...baju lelain tu tak sempat nak ambil gambar ....kalau dan nanti kita tempek gak kat sini ....ok can cin cau ....



Wednesday, 12-Sep-2007 01:01 Email | Share | | Bookmark
cerita jahit manik

 
 
 
View all 4 photos...



ni baju yg telah di jahit manikkan oleh kakak kat opis aku ....Kak Tie( nama samaran ) ..heheh .siap boleh guna nama samaran lagi ..heheheh..

giler jahit manik sekarang niee....



Monday, 20-Aug-2007 02:10 Email | Share | | Bookmark
update

dah 10 hari tak mengupdate citer kat sini .
apa kena dengan fotopages pun tak tahu lah .....masuk gambar je terus error....tension tul...

jap lagi kalau dpt ...nak masukkan gambar yg lepas2 ...




[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net